Klockan är 02:11 och kan inte sova.

2012-07-24 @ 02:29:17
Ni vet när man är skit trött och så går det inte att sova för att de är för varmt i rummet?
Så är det för mig nu.. Usch inga kul. + att jag ska upp typ tidigt imorgon för att göra älsklingen sälskap när han är påväg till jobbet. Så det blir att ställa klockan.
 
Kan berätta lite om min dag, eller om igår är de ju igentligen. Det börja med att jag vakna kl.07.00 för att ställt klockan på de för pappa skulle köra mig till Bålsta för han skulle ändå hit och jobba. Men såklart ska jag somna om till typ 09.40 så fick panik ifall han redan hade åkt. Så skynda mig ner och kolla om han va hemma, och ja, de va han, Gissa vad han gjorde? låg och sov.. så jag gick upp till mitt rum och börja packa de jag skulle ha med till mamma och gick ner och käka frukost.
Kom till Bålsta kanske runt 12. En stund efter de så gick jag och skulle möta upp Jenny som jag skulle träffa idag. Vi gjorde inte mycket alls, satta bara och prata, men de är najs oxå! Runt 4 gick jag hem och somna, och vaknade av ett sms av baby som va påväg he från jobbet, så när han kom till Båsta så åkte han hem och käka lite och sen träffade han mig. vi gjorde inte heller så mycket, gick runt och höll o varann ;) hihi mysigt!
 
Nu ligger jag i sängen och skriver med Victor på facebook, men ska väl stänga av datan och försöka sova nu.
 
Hörs mer imorgon! Puss!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0