Svar på kommentaren hur jag och Linus förlovade oss!

2012-02-04 @ 20:14:26

Vi hade planerat att förlova oss men de var fram till sommaren.
Men när nyårsafton var så gick vi ut dit vi skulle smälla och se raketer.
Linus stog och höll om mig bakifrån och hade sitt huvud på min axel medans vi stog och vänta tills 12 slaget skulle slå.
När 12 slaget hade slått och alla skrek ”Gott nytt år!” så tog Linus fram en silver ring med diamanter på och ställde sig framför mig och fråga ”Vill du dela ditt liv med mig älskling?”
Jag blev hur glad som helst och hoppa upp i hans famn och grät :$ hihi de var faktiskt jätte gulligt och modigt gjort av honom :*

Det var så vi förlovade oss :)




Dåliga bilder jag vet..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0