Ska vara lite gullig idag!

2012-02-17 @ 10:49:39
Jag ska faktiskt vara lite gullig idag mot min lillebror som fyllde 3 år igår! hihi gulleplutten :*
Så efter jag har slutat så ska jag gå till ica och köpa en liten tårta som man kan sitta och mumsa på sen efter jag och älsklingen har hämtat Fenix på dagis :*
Så ser de ut idag :)
Sen ska Linus hem och hämta sin lillebror och åka med honom till Bålsta och sen ska Linus tillbaka till mig och sova med mig :* hihi mysigt, blir väl att titta på film och käka godis eller nått , bara mysa liksom :)

Skriver mer sen, tror att jag har slutat :s hehe får ta reda på de! är fan hungrig så hoppas de är lunch!

Puss! ♥



Charmig bild på mig och bebisen igår :* ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0