@helt slut!

2012-08-23 @ 21:46:07
Hej allihopa! Kom hem från träningen för ett tag sen , så har duschat och ätit. Är helt slut efter tre dagars träning, har inte tränat någonting i sommar (som jag egentligen skulle) så tänk er vilken träningsvärk jag har!
Idag var första dagen i skolan. Vi gjorde inte så mycket, fick våra sl kort, ett schema för den här vecksn och nästa. Sen gick vi igenom lite saker. Imorgon börjar jag kl.09.00 har jag för mig, och slutar 12.00, efter de ska jag till grönan med min pappa, min pappas kompis, min lille bror och älsklingen. Min pappa fyller 39 år imorgon så ska fira honom lite:*
Men nu är jag sjukt trött så ska sova nu.
Vi hörs imorgon! Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0