Tidsfördriv..

2011-12-03 @ 08:56:14

JAG ÄR
Blyg: Beror på :$
Smart: Enligt mig själv.. Ja, enligt alla andra.. Nej.
Långsam: Nene ;)
Stressad: Mhm
Tålmodig: nopp..
Djup: vad menas med de ? :$
Öppen: Ja! :)
Ärlig: JA!

Positiv: Oftast :)
Rolig: Ohja! ;D
Ansvarsfull: Nja... jo, ja lite ;)

JAG HAR
Svikit en kompis: Hoppas jag inte :o
Förlorat en bästa vän: Ja :(
Sagt att jag älskar en kompis: Ja
Sovit med en killkompis: Ja
Sovit med en tjejkompis: Ja
Pussat en av samma kön: Ja
Slagit en kompis: ja fast kanske inte så hårt men a..
En kompis som vet allt: nej
Berättat hemligheter: Såklart
Blivit sårad: Ja..
Haft stadigt förhållande: JA!!! <33
Krossat någons hjärta: Nej
Gett någon ditt hjärta: Ja :*
"Playat" någon: ne :*
Sagt att jag älskar någon och menat det: Hela tin <3
Sagt att jag älskar någon, och ljugit: NEJ!
Varit otrogen: Aldrig!
Opererat mig: nepp  
Cyklat omkull: Ja 
Sjungit i duschen: ja varje dag
Hoppat bungyjump: nej
Fobi för något: Massa !
Sett någon dö: A... på film :(
Varit på begravning: Ja
Sagt att jag hatar någon: Ja ..

FAVORIT:
Låt just nu: Hero of war
Pryl: ingen aning
Film: Hitta nemo :*
Bok:
Lärare i skolan: ..
Plats: älsklings famn:* ♥
Frukt: vindruvor, mandarin
Dricka: Juice

Ha på mej: Beror på humör..

LIVET:
Svart eller vitt: vitt
Skriva eller tala: Tala
Öl eller cider: cider
Nagelbitare: ja :( 
Mobil eller ipod: Mobil!
Snygg eller charmig: Inte för att skryta ... men jag är både snygg och charmig ;) 
Lösgodis eller choklad: Lösgodis!
Frukt eller grönsaker: Båda
Film eller serie: Film
Festa eller softa: Softa!
Sommar eller vinter: SOMMAR! ♥
Fredag eller lördag: Lördag!
Ljus eller lampa: ljus
Kärlek eller vänskap: båda ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0